loading...
گرین فایل Green File
Greenfile

سید محمد حسینی بازدید : 3520 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (13)

پچ و آپديت بازي زيباي Euro truck simulator 2 براي دانلود آماده است.

این پچ بازی را از ورژن 1.7.1 به 1.8.2.3 تبدیل می کند.

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

 

دانلود پچ و آپديت بازي  Euro truck simulator 2  از ورژن 1.7.1 به ورژن 1.8.2.3.

توجه داشته باشيد براي نصب اين پچ بايد ورژن بازي شما 1.7.1 باشد.

حجم: 19 مگابایت


 

دانلود از سرور Picofile

 

 نظر هم بدهید.

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط AMIR` در تاریخ 1393/04/25 و 13:25 دقیقه ارسال شده است

از کجا ورژ نا بفهمیم چنده
پاسخ : سلام.
به این آدرس بروید:
http://www.greenfile.rozblog.com/post/49

این نظر توسط امیر در تاریخ 1393/02/03 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید پس کرکش کجاست
پاسخ : سلام.
تمام نکات مربوط به کرک بازی در این لینک می باشد:
http://www.greenfile.rozblog.com/post/135
برای شماره سریال بازی نیز به بخش شماره سریال بروید. این هم لینکش:
http://www.greenfile.rozblog.com/post/12
راستی مشکل خودروی اسکانیا حل شد؟ تونستید پیداش کنید؟
موفق باشید.

این نظر توسط حمید یزد در تاریخ 1393/01/30 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش.ممنون که ازحماتت.حجم درستش 684 مگ هست من اشتباه دیده بودم.ازش هم بپرسیدم گفت خراب نیست.حالا میگین چیکار کنم؟
پاسخ : سلام.
به این آدرس برو و نرم افزار رو دانلود و نصب کن. بعد از تصب نرم افزار سیستم رو ریستارت کن و دوباره پچ رو که در محل نصب بازی ریختی نصبش کن.
https://rozup.ir/up/greenfile/Download/Game/Euro-Truck-New/Steam-11.02.2014.zip
ببینم چه میکنی.
موفق باشی.

این نظر توسط حمید یزدی در تاریخ 1393/01/28 و 10:26 دقیقه ارسال شده است

سلام داداشی نه من گفتم کهپچ1.9.2.2 از دوستم گرفتم وقتی میخوام نصب کنم این ارور هارو میده
پاسخ : سلام.
ببخشید شرمنده. من اصلا حواسم نبود که شما اون عکس رو فرستاده بودید. خیلی سرم شلوغه.
در مورد پچ باید بگم که اگر شما پچ 1.9.22 را از دوستتان گرفتید و حجم اون 684 کیلو بایت هستش، پچ شما خرابه. اصلا ما پچ زیر 8 مگ نداریم چه برسه به 684 کیلوبایت.
من ارور را دیدم و فهمیدم که پچ اگر هم درست باشه به ورژن بازی شما نمیخوره. یعنی ورژن شما قدیمیه و اگر بخواهید به آخرین ورژن تبدیلش کنید، قطعا باید حجم بالایی از آپدیت رو دریافت کنید نه 684 کیلوبایت. به نظر من شما باید پچ مورد نظر خودتون رو از همین سایت دانلود کنید و یا به دوستتون بگید که دانلود کنه.
اگر باز هم سوالی داشتید، دریغ نکنید!
موفق باشید.

این نظر توسط حمید یزد در تاریخ 1393/01/27 و 19:51 دقیقه ارسال شده است

سلام چی؟کدوم پچ؟19 مگ؟اصلا داریم؟
پاسخ : سلام.
منظورتان چیست؟ مگه شما پچ 1.7.1 به 1.8.2.3 را داخلش نظر ندادید؟ پس همین هست دیگه! حجمش 19 مگ هست که میتونی از پیکوفایل دانلودش کنی.
موفق باشی.

این نظر توسط حمید یزدی در تاریخ 1393/01/27 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

سلام داداشی
وقت بخیر
684 کیلو بایت هستششکلک
پاسخ : سلام.
این پچ 19 مگ هست.

این نظر توسط حمید یزد در تاریخ 1393/01/26 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

سلام دادا خسته نباشی خدا قوت
رفتم همون کاری رو که گفتری کردم ولی باز یه ارور دیگه میده
اینم ادرس عکسی که از ارور گرفتم
http://8pic.ir/images/08689742079746127115.jpg
ممنون از زحمات روز افزون شما
راستی دادا تونستی اون اسکینی که گفتم رو پیدا کنی؟
با تشکر فراااااااااوان شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام. اون پچی 1.9.22 که گرفتی چند مگابایت هستش؟

این نظر توسط حمید یزد در تاریخ 1393/01/25 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

سلام دادا خسته نباشی
خدایی کارات خیلی تا حالا عالی بوده
یه مشکل اساسی برخودم داغون شدم
یادته گفتم دوستم کرک و پچ 1922 رو گرفته
بهم دادش ولی وقتی میام پچ رو باز کنم یه پیغامی میده
خارجی مینویسه
بازی رو پاک کردم دوباره نصب کردم خوب نشد
نمیدونم چیکار کنم خواهشا وااااااااااااااضح و خوب و عالی با طعم پرتقالی
بهم بگین که چیکار کنم باشه؟اگه بگی خیلی مردی به خدا......
من ارورش رو به صورت عکس در اوردم ادرسش هم اینه
http://www.8pic.ir/images/58911218744790940285.jpg
پاسخ : سلام.
نگران نباش. مشکل رو فهمیدم کجاست. شما اگر از اول به من میگفتید، دیگر نیازی نبود بازی را حذف و دوباره نصب کنید. حالا عیب نداره.
پچ رو کپی میکنی اونجایی که بازی را نصب کردی. یعنی پوشه ای که بازی توش نصب رو پیدا میکنی و پچ را کپی میکنی همونجا. بعد پچ را باز میکنی ( اجرا میکنی) و نصبش میکنی. به همین راحتی. اگر بعد از نصب پچ، میخواستی وارد بازی بشی و کد اکتیو ازت میخواست، میتونی از شماره سریال های موجود در همین سایت استفاده کنی.
موفق باشی.

این نظر توسط حمید یزد در تاریخ 1393/01/23 و 18:54 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی گلی رفیق
پیداش کردم نوشته 1.5.2.1
قدیمیه نه؟
خوب اکتیو چیه کرک چیه؟
فک نکنید خنگم به خدا
سر رشته ندارم
ممنون که وقتتون رو در اختیارم میزارین
شکلک

این نظر توسط حمید یزد در تاریخ 1393/01/23 و 18:54 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی گلی رفیق
پیداش کردم نوشته 1.5.2.1
قدیمیه نه؟
خوب اکتیو چیه کرک چیه؟
فک نکنید خنگم به خدا
سر رشته ندارم
ممنون که وقتتون رو در اختیارم میزارین
شکلک
پاسخ : سلام.
درسته. ورژن شما قدیمیه و اینکه بارتون غیب میشد به احتمال زیاد از ورژنتون هست.
اگر تا به حال هیچ مدی را نصب نکرده اید پچ 1.9.22 خوبه. اگر هم از مد واقعی کننده بازی استفاده میکنید، بهتره از پچ 1.8.2.5 استفاده کنید.
بازی برای اینکه اجرا بشه نیاز به شماره سریال داره که شما میتونید از همین سایت دانلودش کنید. میتونید از کرک هم استفاده کنید، ولی به نظر من چون شما اول کار هستید از شماره سریال استفاده کنید بهتره.
موفق باشید.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
ابر برچسب ها
درباره ما
Tools and instruments for have a nice gameplay in Euro Truck Simulator 2 . Thanks
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت اجاره خودرو
  • عالی دانلود
  • radiojavaan | دانلود آهنگ جدید
  • دینگ دانلود
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی
  • تبادل لینک رایگان
  • یوروپن دانلود
  • تحقیق و نمونه سوال
  • دانلود آهنگ های جدید
  • اخبارونمونه سوالات رایگان پیام نور
  • اسکای پسر
  • طراحی سایت
  • سایت عاشقانه آهو
  • سیگنال خوب
  • Cristiano Ronaldo
  • پیام نور سه :: دانلود نمونه سوال پیام نور
  • جدید ترین موسیقی های شاد و رپ دنیا
  • جدیدترین کدهای پیشواز ایرانسل
  • انجمن تخصصی نیمباز و سایت سرگرمی
  • پایگاه موزیک
  • اس ام اس جدید 94
  • دانلود رایگان فیلم، سریال و میوزیک
  • دانلود آهنگ های جدید
  • خرید آموزش زبان نصرت
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • دانلود فیلم با سرعت بالا و رایگان
  • نوا1(پایگاه جامع علم و معرفت)
  • فردوس اندروید
  • تبادل لینک
  • ساعت مچی مردانه
  • تبادل لینک رایگان
  • دانلود آهنگ
  • تبادل لینک رایگان
  • افزایش بازدید
  • عینک آفتابی اصل
  • بهترین سایت تفریحی فارسی
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • تهران فیلم
  • پاریس مووی
  • گالری مد و سرگرمی و اموزشی نسیم فان
  • blue4music |بروز ترین مرجع موزیک و ویدیو
  • دانلود صوت دوبله فارسی فیلم انیمیشن
  • میرو دانلود
  • مجله اینترنتی داش پیام
  • 7ses
  • حضرت دوست
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    در بازی یورو تراک 2 بیشتر به چه خودرویی علاقه دارید؟
    بخش اول گالری سایت چگونه بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 1188
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 516
  • باردید دیروز : 460
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 516
  • بازدید ماه : 516
  • بازدید سال : 89,690
  • بازدید کلی : 1,435,397
  • کدهای اختصاصی
    ExactSeek: Relevant Web Search Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Sonic Run: Internet Search Engine